Kızlar belim ağrıyor rahmin de agrıyor batıyor kasık ağrısı da oluyor ama rahim de batma daha çok oluyor Göğüsüm de çok hafif sızlıyor ve dün de baya şişti bugün biraz hafifledi
hafif midem de bulanıyor ama kusma yok şuan adetime 8 gün var adetime 12 gün kalası böyle hafif agrılar dün beta hcg verdim 2.30 çıktı yani sonuç negatif kist olabilir mi ?