Bende 2. Sezeryanımı 6 Gün önce oldum iki doğumunda kendine göre zorlukları vardır ama sezeryanın sonrası sıkıntılı gerçekten ilk günler bir daha çocukmu asla dedim yani😅ameliyat öncesinde sonda korkusu sonrasında karna bastırma oturup kalkma idrar çıkma korkulu rüyalarım oldu resmen birde öksürüğe yakalandım dikişlerim acıyor öksürdükçe Rabbim herkesin yardımcısı olsun🤲🏻🤲🏻