Kizlar merhaba. Reglimden iki gun geçti, fakat yarim saat once bi hafif bel agrisi hissettim tuvalte gittigimde kahve rengi akıntı geldi. ( ovulasyon testi ile 9 ocakta yumurtlama gördüm) simdiye kadar regli olduğumda ilk kan kipkirmizi parca gibi gelirdi suan kahve rengi geldi ve su gibi sizce bu neyin belirtisi? Gebelik mi yoksa regli mi oldum? Benim gibi böyle olan var mi acaba yardimci olabilir misiniz? ( gecen ay yine ovulasyon testi ile gebe kaldim fakat kimyasal ile sonuclandi)