Kizlar ❤️ 37+3 olduk biz. Bende diabet oldugu icin haftaya dogumumu baslaticaklar. Fakat henuz isme karar veremedik. Ingiltere’de yasadigim icin ç,ğ,ş olmamasına özen gösteriyoruz oğlum için kolaylık olsun diye.
Beğendiğimiz bi kaç isim var ama hah şu isim diyemiyoruz. Bi kaç beğendiğimiz isimler;
Altan
Altay
Cengizhan
Kaan
Mete
Murat
Siz neler koymayı düşünüyorsunuz?😊