Kızlar gerçekten şu fahiş fiyat artışından bıkmış durumdayım herkes zamları kurlara bağlıyor ancak geçen hafta dolar 13.45 bugün ki dolar 13.47
E bebek owli korse geçen hafta 159 bu hafta 249!! Şaka gibi ya nasıl 90 tl zam gelebilir bir haftada gerçekten indirme girsin alıyım dedim fiyatı görünce şok oldum. Bu sadece e bebek için değil, hepsi burada da fark ettiyseniz ikinci bez bir tl kampanyasında fiyatlar tavana çekiliyor 2. Sadece 20-30 tl gibi indirimle alabiliyorsunuz. Tabiki kur arttı fiyatlar yükselecek ama bir haftada 90 tl inanılır gibi değil. Allah yardımcımız olsun ..