Ruzgarperisi 38.haftayi tamamlayanlar .durumlar nasıl.kendinizi nasıl hiss ediyorsunuz. Bende el ayak şişmesi var..su günlere kadar ağrı yoktuda. Bugün belimde karnında hafif adet ağrısı gibi hiss ettim.38+0 haftayiz. Allah herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin. Hepimiz bebeklerimizi kucağımıza alalım Allah’ın izniyle 🤲
Elfgrcn Ruzgarperisi Simayy077 bende aynı durumdayım kızlar 38+1 deyim. Hafif regl ağrısı gibi bi ağrı var normal mi bu? Bide bel sırt ağrısı tabi
Gkces09 Ruzgarperisi 38+1 olduk ellerim ayaklarım hafif şişti, varisleri arttı, bel ağrısı ve adet sancısı gibi ağrılarım oluyor geceleri sağa dön sola dön uyuyamıyorum, sürekli tuvalete gidiyorum bunun gibi niceleri.. 😄
Simayy077 Bizde 38+5 iz bendede bel ağrıları regl ağrısı alt karında ağrı sol kasikta ağrı altta doğru baskı batma oluyor bakalim hayırlısıyla dört gözle bekliyorum bi suyum gelsin agrım cogalsinda doğurayım diye ama sadece bu belirtiler var ara ara oluyor 🤗🥴
Ruzgarperisi Simayy077 Evet bende de bugün başladı çok hafiften ufak belirtiler. Bakalım ne zamana geliyor ufakliklar 🤲☺️
momeda Ben de 38+1 mide yanmalarım arttı😞 Ara da adet sancısı gibi oluyor ama şiddetli değil zaten daha kanala dahi girmemiş
Simayy077 momeda benimkide kanala girmemiş daha 38+5 teyiz ama kafası assadaymis doktor panik yapma o yarim saatte de girer dedi
momeda Simayy077 evet ama benim çatım biraz darmış bu hafta gelirse rahat doğum yaparsın ama olmazsa bebek kilo alacağı için zorlanırsın dedi o yüzden beklemedeyiz
Simayy077 Elfgrcn benim 38. Haftaya girdiğimde çok belirgin şekilde başladı tabi düzenli bi şekilde değil şuan 38+5 iz 5 gündür daha fazla artmaya başladı yatamıyorum da bel sirt ağrımdan 39 a girince daha mi fazlalascak bilmiyorum hayırlısı artik
Elfgrcn Simayy077 benimde 2-3 gündür oluyo özellikle ayakta uzun süre durunca. Uzun süre dediysem sofra hazırlamak sofra kaldırmak bulaşıkları makinaya yerleştirmek gibi😅 doğurcaz herhalde artık kız🤪
Simayy077 Elfgrcn benimde tam tersi ayakta olunca temizlik faln yapınca Bir sey hissetmiyorum o kadar ama oturunca yada sağıma soluma yatınca bel sirt agrisi vuruyo o yüzden hep ayakta gezeliyorum🤭😁😁😂
Elfgrcn Simayy077 işte benimde değişiyo bazen ayakta iyi bazen yatarken hanımefendinin keyfine göre hareket ediyoruz 😂