2 gündür karnımda hem bir sertleşme hemde kusma var mide bulantıları geri döndü bu son haftalarda dönebilir demişti doktorum bu yüzden pek önemsemedim içinizde benle aynı şikayetlere sahip olan var mı ? İshalde bu gün başladı pazar olduğu için doktorum yok randevuları full dolu acile gitsem yardımcı olurlar mı