Mft Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Doğum sonrası için korse ve rahim toparlayıcı aldım. Bunlar doğumdan ne kadar süre sonra kullanılmalı? Bir de aralarındaki fark ne acaba?
Mft Ozgebalc instagramda bir sayfadan almıştım kampanya var diye ikisi tek fiyat olunca aldım ama hangisini kullansam ya da hangisine öncelik versem bilemedim
Mft AysunUgur instada bir doktor normal doğumda ilk haftadan sonra korse takılabilir yazmış ama daha öncesinde kullananlar da var diye biliyorum. İlk doğumda hiçbir şey kullanmadım göbek kaldı. Bu doğumda göbek kalsın istemiyorum
AysunUgur Mft bende ondan korkuyorum 🤷🏻♀️ Ya benim eskilerden duyduğum doğumdan hemen sonra kum torbası koyuyorlarmış hemen insin diye, artık o yapılmıyo mu? Niye o kadar çok beklemek gerekiyor korse için?