EzgiKizilates Amin,çok teşekkür ederim. Allah razı olsun 💞 siz ne diyorsunuz ben doktorun sezaryene geçme kararı aldığı gün o gece saatlerce ağladım korkudan. Sırf ameliyat diye. Başıma stres ağrıları girdi. Ama hep çevremde pozitif doğum hikayesi dinledim. Kaç kişiyle görüştüm ama vücudunuza güvenin, o anda da sakin kalın heyecan yapıp tansiyonunuz etkilenmesin. Sakin kalın ben doktoruma söylemiştim o da çok destek oldu hep gelip her şeyin iyi olacağını söyledi doğum anında bile elimi tutup omzuna dokunup iyi hissetmemi sağladı. Ama en büyük güç sizde, dirayetli olup atlayacağım ben güçlüyüm çünkü artık anneyim anneler güçlüdür gibi cümleleri kendinize armağan edin 💞 zaten o anda size iğne yapıp uyuşup uyuşmadığını kontrol ediyorlar. Genele geçme gibi şeyleri atın kafanızdan. Anında oluyor bitiyor her şey. Siz de benim gibi neden korkmuşum ki diyeceksiniz bak görün 😍❤️