Ccyln Kızlar 37 haftalık hamileyim vajinamda kızarıklık yanma batma hissi var doktora gittim fitil verdi kullandım bi faydası olmadı geceleri hiç uyuyamıyorum gündüz de aynı şekilde ne yapmalıyım sizce