Nursezer37 Sulesaglam çok geçmiş olsun elinden geldikçe bol bol meyve ye ayran iç Allah korusun ciğerlere inmesin
Sulesaglam Nursezer37 teşekkür ederim yemeye çalışıyorum ama tat alamıyorum o yüzden çok fazlada yiyemiyorum
Sulesaglam Nursezer37 benim ilk oluşum ve 2.5 yaşında kızım var ilk belirtiler onda başladı çok fazla ateşi oldu kusma baya kötü oldu 2 gün sonra eşimle ben bı anda kötü olduk tabi ben dayanamayıp hastaneye gidince covid pozitif ciktim