Gzmpyrz benimde öyleydi canım doktorum ayaklarımın altına birkaç adet yastık koyup yatmamı söyledi yatarken 3 aya kadar öyle yaptım ayakta iş çok yapmadım ağır itip çekmedim çok şükür sonra normale döndü ve kızım şuan 2 yaşında 🙂 bebek düşünüyoruz bu ay denedik Şubat 2 bekliyorum bakalım