Gzm23 Kızlar bebeğin haraketleri çok az bazen Hissetmiyorum bile normalmi bu haftada? Tansiyon çıkabilir bu haftalarda demişti doktor ondsn dolayı olabilir mi ki?
Minnak34 Gzm23 bende 21+4 üm günde bi kaç kez hissediyorum sadece normaldir inş doktora sorucam haftaya kontrole gidince :) siz daha önce sordunuz mu hiç
drytcvkarsln Gzm23 2 şet saat aralıklarla kontrol edın bakalım olmadı doktorunuza görünün bence bu haftalarda hissedilen daha. FAzlalışıyor cunku 1.
Gzm23 Minnak34 canım 26+1 de sordum diyor yeni yeni hissedersin normaldir dedi bfnde dedim o nasıl söz Ben 19. Haftada zaten yeni yeni hissediyordum anlamıyor belli doktor