En son kasım 29 da hasta oldum polikistik over çıktı ama dedi önemli birşey değil 6 ayda bir kontrole gel tarlusal yazdı dedi hasta olacaksın bitti 6 gün geçti üzerinden hala adet olmadım acaba neden bu süre içinde ilişkiye giriyoruz acaba gebelik olabilir mi test de yaptım negatif