Elifoz28 Kızlar merhaba 10 haftalık hamileyim kafamda karıncanla ve uyuşma oluyor bu durumu yaşayan var mı ?
Patito__ Elifoz28 vitmn eksikliklernden olablr veya sitres psikolojik Hamile deilim ama bnde ikisindende dolayi oluor hep
eliff92 nefes2022 Elifoz28 kızlar aynı durum bendede var yürüyüş yapabiliyomusunuz ben dışarı çıktığımda yürüdüğümde beynim çok kötü oluyor tam tarif edemiyorum beynimde basınç gibi değişik bi duygu korkmaya başlıyorum artık ama hamilelikten önce böyle bi şikayetim yoktu
Beboicinburdayim Şeker hastalığında da bu belirtiler oluyor. Bence bir kan tahlili ve doktora görünmeniz iyi olur
nefes2022 bende öyleyim ya önce kansızlıkdan olduğunu düşündüm amma ondan diyilmiş kansızlık düzəldi amma kafada uyuşma gitmiyor bende 10haftadan başladı 24+5günlük olduq amma geçmiyor 😔
nefes2022 eliff92 evet ilk haftalarda dışarı çıkmayı seviyodum iyi geliyodu sonralar bu kafa uyuşukluğu başladı şimdi dışarı çıkmak istemiyorum bence hamiləlikdən önceler böyle bişey yokdu