IrCe14 Arkadaşlar bugün sabah farkettim 6 haftalık hamileyim ve hiç olmamıştı da sabah uyandığımda göbek deliğimde sızı farkettim ayağı kalkarken otururken falan anlaşılıyo böyle hafif bi ağrı sizde de oluyo mu yoksa tehlikeli bi durum mu?
LawyerEce IrCe14 O süre zarfında türlü türlü ağrı olabiliyor. Gebeligimi 11. Haftada öğrendim bir iki haftadır boynumda ağrı olsun, regl ağrısı vardı. Bu sabahta kasıklarımda ağrı vardı.
kuzeymomss IrCe14 ilk haftalarda bende de olmuştu sanki içerde düğüm atılıyor gibi sızlıyordu ama sonradan geçti içinizi rahat tutun
Ipekgulll IrCe14 vücudun kendini hamileliğe hazırlıyor ilk ay benim göbek deliğimde bi hassasiyet vardı yani dokununca ağrıyordu biraz şiddetli ağrı yoksa normaldir yine de bş dahaki kontrolünde sorarsın için rahat eder. 🤗
IrCe14 LawyerEce İlk defa olduğu için korktum baya düşük vs olmaz dimi göbek deliği ağrısıyla Allah korusun 🥺
IrCe14 Ipekgulll şiddetli değil şükür sadece ayağa kalkerken veya yatarken falan oluyo içim rahatladı oh sağolunn🙏🏻🤗