papatya0 Az önce bir yazıya denk geldim. İğneyi vurulurken içindeki havayı çıkarmadan vurulun yazmış? İlk defa duyuyorum. Benim bildiğim içindeki hava alınıp öyle vurulması. Bilgisi olan yazsın lütfen!!!
burcuacrr papatya0 bana havasını alarak vurma dendi. Havasını almıyorum. Ama ilacın tamamını enjekte ettikten sonra almak veya almamak sorun olmaz bence. Ama ben almıyorum.
Gzm23 papatya0 onu doktor ne için Verdi bana da kan sulandırıcı hap var coraspirin kullanabilirsin dedi tansiyon çıkabilirmiş
papatya0 Gzm23 coronadan sonra kandaki pıhtılaşmam devam etti bebek büyüdükçe değerim az az artmaya başladı o sebepten kullanıyorum.
Neslihanmyk Eğer havasını almazsanız daha çabuk etkisini gösterir almadan vurabilirsiniz hiç bi zararı yok zaten içinde minicik bi hava var
bilges papatya0 kimin ne dediği belli olmuyor o yüzden insanlarında kafası karışıyor . Bana ebe havasını al daha az morarır dedi hep aldım o şekilde vuruyorum.