cansetk valaha canım tabiki de çok zor ama inan 25 yıldır çocuğu olmayan insanlar var o yüzden şükret ben 2017de evlendim yeni hamileyim 4 sene olmadı çocuğum zorluğunu bilirim ama hem şükret hem sabret hem dua et herşeyin bir zamanı vakti varmış olunca anlıyorsun bunu ve çektiğin tüm acıların unutuluyor