Fevzuss Merhaba kızlar ☺️ Ben izmirde yaşıyorum 35. Haftamdayım nasip olursa Şubat ayında doğumun olucak sezeryan ile izmir medicana hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı
Tomrisumay61 Ben de 35. Haftamdayım ve inşallah Medicana’da doğum yapacağım :) Sizin takibiniz normalde dışardan mı oluyor?
Fevzuss Tomrisumay61 ben takibimi medicanada yaptırıyorum çokta memnun kaldım ama doğum nasıl olur ondada aynı memnuniyet olmu bilmiyorum tecrübe edenlerden bilgi almak istedim
Tomrisumay61 Fevzuss Araştırdığım kadarıyla memnunlar. Ben amniyosentezimi doğumhanesinde yaptırıp yine doğum yapanların odasında yarım gün kadar kaldım. İlgi alaka gayet güzeldi. Doğumhanesi tertemizdi. Odaları da aynı şekilde tertemiz.
Fevzuss Tomrisumay61 ayy teşekkür ederim 🙏🏻 İçim rahatladı çok teşekkür ederim çok güzel bir hastane gerçekten