Merhaba 2kez vuruldum ilkinde özel hastanede yazıldı 100tl falandı eczaneden alıp acilde vurdurmuştuk ikincide doktorum özel klinik açmıştı orda yazmıştı SGK anlaşması olmadığından 800tl fiyat çıktı gereksiz bir para olduğu içim devlet hastanesine gidip yaZdırttım ve hiç ücret ödemedim. Yatış vs bilgim yok 2dk iğne vuruluyor o kadar benim bildiğim