Seymaben Kizlar 28. Haftada bebek hareketleriniz nasildi benimki pek guclu degil gibi sanki bide nadir hareket ediyor sizinde oylemiydi🤔
gizzzy35 Seymaben Bende 25 haftalık oldum benimde çok zayıf. Hatta bazen hiç hissetmiyorum sanki. Valla haraketsiz bebekte çok zor.
ElfErk Seymaben ben de merak ediyorum ya benim de 27+5.. arkdslarin Hep aşırı hareketli beni uyutmuyor diyor.. ben çok nadir hissediyorum.. doktor plesantn ön tarafta o yüzden dedi ama uygulamada da bu jaftalar en aktif olduğu zamanlar diyor
Begumaydinyilmaz Bende 28+6 . Haftamdayim canım bazen cok fazla hissediyorum bazen hic hissetmiyorum gün günü tutmuyor hissetmediğim zamanlar bende cok endiseleniyorum
Pokut Seymaben o yüzden pek hareketini hissetmezsiniz veya çok az oluyor pıt şeklinde benim ilk gebeliğimde doğana kadar hiç öyle belirgin hissetmemiştim ama doğduktan sonra maşallah pek yaramaz yerinde durmaz oldu 😂😂
Seymaben Pokut zaten ilk hareketini com gec hissetim 22. Haftamin sonlarına dogru🙊simdide nadir hissediyorum sanirim dogurana kadar boyle gecicek😅😅
Seymaben gizzzy35 ay gercekten zor ya aklim kaliyo bisiymi oldu diye tatli yiyorum uzaniyorum dokunuyorum falan yok hareket etmiyor banamisin demiyo 😅😅
gulnurkrms Seymaben 27+2 birgün çok hareketli 2 gün az yani günü gününü tutmuyor bende anlamadım devamli karnımı durtup tepkisine bakıyorum