songulshn Kızlar 17 haftalık hamileyim dünden beri ara ara dünde 2 kere ıslaklık hissettim bugünde 2 kere çok az geliyor şeffaf ve kokusuz ıslaklık var neden olabilir siz böyle bişi yaşadınız mı
Aycakya songulshn bende de oluyor endiselenmistim yorumları görünce biraz rahatladım. Günlük ped koyuyorum şeffaf su gibi akıntı gelmiş oluyor gün içerisinde hep
Zuzu04 Ara ara bende de oluyor iç çamaşırım ıslanıyor hatta 20 haftalık olduk bu aralar çok yok ama normal diyorlar
songulshn Zuzu04 ay inşallah canım ya çekindim biraz öyle yoğun felanda değil korkulucak gibi ama işte insan endişe ediyor
semakrdg34 Bende de oluyordu o haftalarda, mantar olabilir doktor fitil vermişti ve düzelmişti şuan 29 haftalığım bir sorunum yok