Melisssaaa sarılık riskinden verdi günde 3 kez mama veriyordum ilk başlarda 2910 doğmuştu 1.haftada 2800 çıktı kilosu doktor çok düşmüş falan diyip her emzirme sonrası ver dedi 1.ayda 4 kilo oldu bebeğim doktor değiştirdim şimdi randevu zamanını bekliyorum kilosu iyi olduğu haldr mama verdirmiş ilk iki hafta kilo kaybetmesi normalmiş 2mhafta kontrolde 3 kilo çıktı sağlık ocağında öğrendim bunu da şimdi de bırakamıyor yarım saat de emse gene mama arıyor uyumak için yoksa uyumuyor aç olduğundan da değil bu yaptığı bende 90 veriyordum iki haftadır dünden beri 60 veriyorum bi kaç gün daha 60 verip 30a indiricem bı süre daha öyle devam edip biraktircam mamayi inşallah doktorlar çok mamacı