Kimmisbu Merhaba… Özel üniversite hastsnesinden 2 başarısız aşılama rapor alıp.. rapor ile devlette daha uygun fiyata tüp bebek yapabilir miyiz
Kimmisbu melekmommm yok canım özel medipol üniversitr hastanesinde yaptırdım aşılamayı fakat tüp bebek için notmal devlet hastanesine gideyim diyorum ordaki raporu devlet hastanesi kabul eder mi acaba
melekmommm Kimmisbu ben özelde rapor çıkarıp aşılama olmuştum . Şimdi araştırma hastanesine gittim onu saymadılar . Araştırma hastanesinde kayıtlı en az iki aşılaman olman lazım dediler.
melekmommm Kimmisbu canım belki aynı şeyler olmaz . Sen yine gittiğin hastaneye sor. Ama benim gittiğim hastane özellikle belirtti burda rapor gözükmüyor özelin raporu burda geçerli değil dedi .
Cananyildiz Kimmisbu yok ben almadım aramıştım hastaneyi tüp bebek polikliniğine bağladım ve sormuştum bilgi verdiler.