Arkadaşlar merhaba. 5 ocakta reglimin üçüncü günü klomene başladım. Bir hafta sonra kontrole gittiğimde yumurtalarım 13 mm olmuştu. Doktor çok büyümediğini söyledi ama öyle olup hamile kalan da oluyormuş. Önümüzde ki ay reglinin üçüncü günü tekrar gel diye gönderdi beni. Yani ilk yumurtalarıma adetten iki üç gün sonra bakıldi biraz daha geç muayene etse daha mantıklı olmazmiydi sonuçta geç yumurtalama ihtimalim yüksek. Buna benzer şeyler yaşayanlar var mı aramızda