Kızlar 18şubatta saglık ocagında kan verdım klasik gebe izlem
Glukoz 121cıkmış gece emzirdiğim için bazen muz tatlı falan yıyorum ve o gun oyle mi yaptım suan hiç hatırlamıyorum
Eger yemedi isem cok mu yuksek normalde hiç böyle cıkmamıstı ilk hamileliğimde 89cıkmıstı normal yaşamımda da 70dir hep şimdi gorunce biraz evham yaptım
8+3gebeyım kızımda 8ay 15günluk