32.haftadayım karantinam biteli bir kaç gün oldu. Eşimle beraber koronaya yakalandık 🥲 Bende öksürük, baş ağrısı, eklem ağrısı, ateş falan yaptı. Bol portakal, mandalina, limon tükettim. Ihlamur, nane limon, zencefilli ballı çay yapıp ictim. Bol su içmeye özen gösterin. Parol içiyordum ağrılarım için zaten başka bir şey içemiyoruz. Kan sulandırıcı falan kullanmadım. Günde 3 taneye kadar parol içebiliyoruz