Funday35 BusrAras- Tuna ismi benimde hoşuma gitti dorukta ama çevremdeki herkes buradaki arkadaşlarımda doruk diye onayladı nasip doruk ismiymiş ❤️❤️🥰 Sizin miniginizde ismiyle yaşasın inşallah 🤲🏻🌸
Merve-0535 Funday35 evet canım. Bende beğeniyorm doruk ismini 🥰🎈 oğlum olsa seçenekler arasında olurdu ❤️
Funday35 Merve-0535 Ya çok güzel benimde hoşuma gidiyor ilk bebeğimde erkekti onun ismini koymak istedik nasip olmadı inşallah bu oğluma nasip olur 🤲🏻🥰 İleride birdaha oğlun olursa koyarsın 💜
Merve-0535 Funday35 inşallah nasip olur canım hayırlı şekilde ❤️🎈🤲🏻 benim oğlumun ismi de hazır fjfj İlk kizim Simay Liya Kızım Umay Oğlum olursa da Giray Alp yada Giray Ege 🎈🌸🌿
Funday35 Merve-0535 Ooo senin çoktan hazırmış kız 🙈 Çok güzel isimler çok beğendim isimleriyle yaşasın inşallah ya 💜🥰🤲🏻