Nursen73 Kızlar beta hcg adetime 3 gün kala 13 çıktı, sizce normal mi ? Bana pek icccc açıcı gelmiyor var mı benim gibi. Çok telaslandik
moom222 Nursen73 cnm bu degerle öğrenip hatta daha az la öğrenip şuan bebekleri gayet ileride olan anneler var hafta olarak canını sıkma iki günde bir artış varmı iki katı varmı ona bak sen hiç belli olmaz adetin kaç gün geçti yada geç ti mi değeri sekiz olup şuan sağlıkla yürüten var
Aslaninannesi01 Nursen73 ben 15 le öğrenmiştim düşük olması önemli değil artış önemli bir süre sabırlı olup kontrol etmeniz gerekecek ben sağlıkla doğurdum 5.5 aylık bile oldu beta değeri herkeste aynı oranda çıkmaz stres yapmayın hamileymiş gibi herşeye dikkat edin artışı kontrol edin hayırlı olsun
Patito__ Nursen73 iki gun once okudum burda 6 ile ogrenmis suan 20 kusur haftalikti Burdaki herkesin anlamadigi birsy br onemli olan betayi kacla ogrenmek degil iki gun sonra iki kati artmasi yani 6 ile ogrenen dogurur 300 ile ogrenen sagliksiz gebelk olanlior mesele o deil hic alakasiz
Deletedmom455465 Gayet normal gecikme yaşamamışsın ki. 2 güne artar bence . 2 güne bir kan ver. Burada adeti 4 gun gecikip 11 ile hamile kalan var
bsraaydiin Deletedmom455465 peki sağlıklı bir gebelik olarak ilerliyor mu ? Benim şuan tam da dediğiniz gibi
Meldaa55 Nursen73 1 gun kala 25 cikmisti daha yenidir ondan dusuktur korkma senin 3 gun varmis benimkini gecer yani su an 13 haftalik olduk neredeyse
Sen_1 Nursen73 benim adetim 3 gün gecikince kan testi verdim 20 çıkmıştı şimdi 18 haftalık hamileyim canım benim kafana takma stres yapma allahın izniyle yükselir beta hcg sende saglıklı bir hamilelik geçirirsin