Anneoluyorummmm 4. Gün gitti zaten öyle anlamıştım corona olduğumu bi ödet gün baya baya yoktu herkeste farklı şekilde geliyo ama ben internetten videolar izledim hergün kolanya sarımsak ve kahve keskin kokuları gün içinde ara ara kokluyorum bu uyarıyomuş beyni ve gerçektende karantinamın bitmesine yakın artık az az almaya başlamıştım snra tamamn geldi çok şükür gerçekten çok kötü bi his koku alamamak tat alamamak inşallah çabucak gelir sizinde