Selaaam, 5+5 im ve bu sabah itibariyle tansiyonum düşük, 10-6 veya 10-5 basımada bir ağırlık, öksürünce bile ağrı saplanıyor başıma, sersemlikte var. Sanıyorum bu haftalarda normalmiş, yaşayanlar tecrübelerini ve varsa önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.