GKubraaa Benim daha küçük 18 haftalığım fakat karnım ikinci aydan çıkmaya başladı o yüzden erken başladım krem sürmeye. Bende hindistan cevizi yağı ve sanosan diye bir krem yurtdışından kullanıyorum, birde bol su içiyorum. Tabi ki genetik faktörler var ama en azından tedbir alırsan daha az çatlarsın diye düşünüyorum🥰