Xxz Haftalardır kanama vs derken kese var bebek yoktu. İki aylık olunca gördük dün. Çok soru soran oluyor ne zaman duyucam 5 haftalık 6 haftalık diye yazan. Sabredin arkadaşlar ben 2 ay oldu anca duydum🙏❤️
Ayyysss Xxz senin adına çok sevindim canım. Benim de son regl tarihime göre 8 haftalık ultrasonda 6 çıktık kese var ama bebeği hiç göremedik henüz haftaya tekrar gideceğim inşallah sorun yoktur görebilirim bende 🙏🏻
Cemre995 Xxz ben de 7+5 ’te doktora gittim bana da kese var bebek yok alınması gerekiyor dedi hala bekliyorum sizin de yolk kesesi oluşmuş muydu
Xxz Lina-11 boş kese olduğunu soyleyince kendim evde bekledim tam iki ayını doldurunca gittim. Progrstan vermişti kanamaların için. Bekledim ve kavuştum . Asla sıkmadım kendimi olumlu düşünün gerçekten ❤️
Xxz Ayyysss bende 9+..birşey görünüyor ama 8+0 çıktı geriden geliyor birşey olmaz bir iki haftadan . Sağlıcakla doğdun yeter. Sabret sürekli gitme evde bekle derim eğer bir şikayetin yoksa
Xxz Cemre995 hicbirsey yoktu kese kocamandı bende evde beklemeye karar verdimm tam iki aylık olunca gittim canım.
Ayyysss Xxz hiçbir şikayetim yok ne kanamam oldu ne ağrım. Tüp bebek benim zaten sürekli Protestan kullanıyorum bir sürü ilacım iğnem var. Ama kese boş görünüyor 😌 senin yazdıkların biraz olsun içimi rahatlattı inşallah benim bebeğimde iyidir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻