terelelli81 Kızlar bebeğim doğar doğmaz bir hafta kuvezde kaldı hastanede sarılık tedavisi de gördü solunum sıkıntısıyla beraber. Çıkardığınızda değeri 13 lerdeydi şimdi 16.7 olmuş. Emzirmeye calisiyourm ama neden düşmüyor çok korkuyorum ins bebeğim yine yatmaz yoğun bakimda😥
Bimelek terelelli81 biz 2 ayrı doktora gösterdik sık sık emzirin ve mama verin dediler sadece süt yetmiyor 2-3 saatte bir mama verin sık sıkda emzirin
NekwaSultan terelelli81 Canim şekerli su yap ver Ben ılkime vermedim o da sarılık oldu Buna verdim olması hic çok şükür. 15 günlüğüz