nurunhayali önden alıp sonra yazdırıp paranızın kalanını alabilirsiniz eczaneden bi konuşun bence. Bide yazdırırken günde 4 tane içiyorum diyin de bir dahakine dozlar birbirini tamamlasın. Genelde dozları yanlış yazdıkları için böyle sıkıntılar yaşıyoruz. Ben 3 içerken doktor dozu 1 olarak girmişti ve bizde tarihe takılmıştık sonra böyle çözdük