113446 21+1 de özel muayene de yaptırdım. Bence bir zararı yok faydası var hatta. Bebekte bir sorun varsa erkenden tespit edilip gerekirse anne karnında müdahale ediliyor veya doğum sonrası ona göre hastane seçilebiliyor.
Devlette yapıyor diye biliyorum. Benim doktorum perinatoloji uzmanı yapsın nerede yaptırdığının önemi yok. Radyolojinin bakacağına burda bende bakıyorum kendi cihazımdan dedi. Yaptırıp ertesi gün sonuçları götürdüm kendisi de tekrar baktı