Kızlar merhaba. 11+2 günlüğüm. Dün gece aniden kanama başladı koştur koştur acile gittik. Rabbime şükür bebeğim iyi, rahimde kanama da yok. Sadece kasılmam varmış ve nedeni o olabilir miş. İğne fitil serum 3 saat yattıktan snra çıktım 2 saat filan devam etti ama şuan afedersiniz akıntıyla karışık kahveye döndü. Wc harici kalkmamam gerekiyormuş. Bu haftalarda kasılma veya kanama yaşayan varmı tekrarladı mı acaba Nası geçti bi sorun olmaz dimi çok korkuyorum 😔