Papatyamisali_20_25 benimde 8 toplanıp 4 sağlıklı embriyo elde edilmişti beni hergün arayıp Bilgi vermişti hastane 4. Gün embriyosundan 2 tane transfer oldum ama biri tuttu şuan 16+1 deyiz 🥰
Stres yapma, çok hareketsiz kalma çokta kendini yorma çinko ağırlıklı beslen ceviz ve kabak çekirdeğini sürekli tüket protein al ani hareketlerden kaçın ağır kaldırma Ben en çok kabak çekirdeği ceviz kuru üzüm yumurta ve süt tükettim sakın erken test yapayım deme ben yaptım ve kendimi ve bebeğimi çok üzdüm günlerce yataktan çıkmadım 8. Gün idrar testinde pozitifi gördüm 9. Gün 61 ile öğrendim 11 gün test günümde 156 ile sağlıklı olduğunu öğrendim 6+1 de keseyi ve bebeği gördüm 7+2 de kalp atışını duydum.
Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah hayırlı ve öncelikle sağlıklı bir bebeğinizin olmasını dilerim 🤲🤲🥰 inşallah pozitif haberinizi alırız inşallah 🤲