Eşrefpaşa hastanesinde hilal elbiye gidiyorum. Daha hamileliğin baslarindayiz. Doktor yıllık izne ayrılmış ikili tarama sonucu icin gidecektik ercan koruya randevu aldım. Zaten hastane de randevu sıkıntısı var. Haftada birgün açılıyor ve hemen doluyor. Kendi doktorumu mu beklesem ercan koruyami gitsem bilemedim giden taniyan varmi doktoru