Geçmiş olsun. Benimde vardi buna benzer seneler once kist dediler mr ve rontgen ikiside çekilmişti o zamanlar mr ile daha iyi anlaşılıyor bulunduğunuz yerde el cerrahisi varsa o bölüme gitmeniz daha iyi olur yoksa bi ortapedi dr ile görüşün. Hamile iseniz zaten mr rontgen sanmam cekmezler bence.