K-dg-c Ebru Öztürk benim doktorum. Aşırı pozitif ve güler yüzlü birisidir. Ayrıca ne zamana arasam veya mesaj atsam bayram, pazar, akşam, mesai içi dışı dinlemeden cevap verdi. 35+3 olduk bizde. (İlk transferimde 7+4 de kalp atışı durdu kürtaj oldum).
Kendisi sonuçlara, yaptığınız deneme vs ye göre tedavi yöntemleri belirliyor. Bence hiç tereddüt etmeden tercih edebilirsiniz ☘️