Bihilal Kaderadem19 😀😀 bende onu dicektim ikside aynı sonuçta ne farkederki yinede Yiğit Ahmet'in söylenişi daha kolay geldi dilime
Kaderadem19 Bihilal biri bana yardim etsin 38+3 haftaligim dişlerim cok kotu dis etlerim sisti ne yapsam gecer
sudamlasi Kaderadem19 ağzını tuzlu suyla çalkala inşallah iyi gelir bebeğe vitamin gittiğinden oluyo maalesef. Doğumdan sonrada düzelir zaten az kalmış☺️
Bihilal Kaderadem19 off o bendede oluyo bazen hemen dişlerni fırçala ben paradontaksla fırçalıyrm yardımcı oluyo bana
sudamlasi Kaderadem19 kanama da oluyodur çok can sıkıcıdır bilirim. Kalsiyum eksikliğinden de oluyo böyle şeyler süt peynir vs tüket
Kaderadem19 Bihilal hic bi faysasi yok sadece karbonatli su iyi geliyo baska bisey iyi gelmiyo agzimi acip bisey yiyemiyorm sadece sut iciyorum doguma11 gun kaldi sanci falanda yok cok sikildim 😕
Bihilal Kaderadem19 Allah yardımcın olsun cnm ilk gebeliğimde 41+3 te doğurmuştum çok şükür doğumdan sonra herşey eski haline dönmüştü mide yanmam bile geçmişti şimdi 22 haftalık hamileyim herşeyi tekrardan yaşıyorum bende doğurmayı bekliyrm geçsin diye