zhloyn Merhaba arkadaşlar. Bugün tam 40+0 olduk. Kontrolümüz vardı. Nst de sancı çıkmadı fakat dr muayenede rahim yumuşaması var dedi. Bu tam olarak ne demek? Yavaş yavaş doğumun başlıcağına mı işaret?
HilalKo zhloyn zhloyn canım banada aynını dedi doktor bendede yumuşama varmıs banada pazartesi yatışını yapalım acılma olursa dedide . Su veya nişanım gelmedi kendi sancm suym gelmden dogurmak istemiyorm
zlemArslantaAltkan Yumuşama oluyorki açılma olsun ve bebek rahat çıksın iyi birşey yani Doğumun her an olabilir demek