Krcaaa Sorun yokken bir yıl bebek sahibi olamadık haftaya doktora gideceğiz yolumuzu çizmek için acaba aşılama hangi durumlarda yapılıyor yapalım diyebilir mi sizlerde nasıl ilerledi süreç tecrübesi olanlar biraz bilgilendirme yapabilirse çok sevinirim 🌺
OzgeSyr_ Krcaaa yumurta geliştirme çarlatma tedavis gördünüz mü, tüm tetkiklere rağmen sebepsiz yere 1 yıl boyunca bebek sahıbı olamadıysanız yumurtlama çatlatma tedavisi gorduysenız son aşama aşılama olur aşılamadan sonra tutmazsa tup bebek onerebılır
tam1anneadayi Krcaaa sperm sorunu olanlarda pco olanlarda bode sebepsiz infertilite olanlarda aşılama yapıyor yada yumurtaları büyütüp çatlatıp gidin evde deneyin diyor
Krcaaa OzgeSyr_ öyle mi anladım teşekkür ederim hayır bir sorun olmamasına rağmen olmadı ,doktorum da bir yıl geçince gelin demişti iğne filan bile başlamadık daha işte yumurtlama günümde dr randevum artık ne olur bilemiyorum
OzgeSyr_ Krcaaa tabi gidin mutlaka takıbı yapılsın bızım de aynı sekılde 1,5 yıl olmadı tedavı de gordum pcos ve myomum var sonra kendılığınden oldu, en hayırlı en doğru zamanda gelsin bebişiniz🐣