Fatma-onal Kızlar gece o kadar kasık ağrım oldu ki sürekli uyandırdı beni bazen dayanılmaz şekilde oldu şimdi baktım lekelenmem felan yok ama bu kadar ağrı normal midir sizce
keremveannesi Fatma-onal kramp şeklindeyse benide uykumdan uyandırıyor bu ara. İkinci tiremester döneminin başlıca sorunu
EmiliMus @Fatma-onal Adet sancısı kadar kasık ağrıları bendede oldu 2 ci aydan sonra geçti Şimdi yatış şekline göre ara sıra yokluyor ama hemen geçiyor. Ama tabiki herkeste farklı ola bilir bence doktora görünsen iyi olur:) 💕
Fatma-onal EmiliMus salı randevum var gittiğimde söylicem uykumdan uyandırdı kaç kere leke de olsaydı acile gidecektim ama leke olmaması rahatlattı
Fatma-onal keremveannesi kramp şeklinde değil malesef çok şiddetliydi gece olan ağrı şimdi yok ama ağrım
EmiliMus @Fatma-onal kasık ağrısı bebeğin rahme tutunduğu ve yerleştiği zamanlardada oluyor. Morelini yüksek tut kötü bir şey çıkmaz. ( karın bölgene be ayağa) sıcak şeyleri teması yasak, ve sıcak duş da yasak.. dikkat et bunlara ..💕