Mihrimahhhhhhhh Kizlar 28 haftalik hamileyim bebek 30 haftalik olarak gözüküyor iki hafta onde gidiyor kilosu 1560 doktor seker yuklemesi istedi bu durumda olup sonra normale donen var mi maalesef 15 kg almisim simdiden ne yapmam lazim benim ayrica
Deletedmom_33 Mihrimahhhhhhhh Şekeriniz çıkarsa diyetisyene gönderecektir büyük ihtimalle onun verdiği listeyi uygularsiniz. 2 hafta önde veya geride gitmesi normal. Benim ilk haftalarında öndeydi sonra normal oldu şimdi 30.haftadan beri yine 2 hafta önde gidiyor ulstrasona göre
Mihrimahhhhhhhh Deletedmom_33 peki bu bir sorun olusturu mu erken dogum riski var mi gelisimi normalmi
Deletedmom_33 Mihrimahhhhhhhh Bende şeker çıkmadı. Erken doğum veya gelişim sorunu da yok şuan. Doktorum bebeğin iri olabileceğini söyledi. Yine de karbonhidrat azalt ama genetik ise birşey yapamayız zaten dedi. Bende hem bebek 2 hafta önde hem kafası 3 hafta önde. Bpd değeri 33+0 da 37+5 gösteriyordu bu yüzden. Kafa büyük olduğu için ileride veriyordur dedi doktorum doğum şeklimiz sezeryan görünüyor bu yüzden. Onun dışında bir sorun görünmüyor