ZEYNEP2025 bende tansiyon yüksek gelmeye başlamıştı o yüzden ele gelmiş bebeği kaybetmeyelim diyerek doktorum almıştı 10 gün küvezde kaldı ama şükür sağlığında sıkıntı çıkmadı eğer bekletseydi bebeği biraz daha bu yüksek tansiyon. bebeğin kalbinin durmasına sebeb olurmuş Allah korusun böyle si daha iyi oldu