anneyimmm42 kırmızı veya pembe ise doktora görünün. Kendi doktorunuza da bilgi verin. Benim ilkinde kanama boşaldı 10 güne ilaçlara rağmen kalp durdu kürtaj oldum. İkinci de dediğiniz gibi 6+1 de yine kırmızı pembe lekelenme oldu kalp atışı iyiydi bu sefer şuan 35+3 olduk. İnşallah önemli bir şey değildir. Atlatırsınız bir an önce. Dinlenin,iğne ve ilaçlarınızı zamanında alın. Progestan verilmiştir zaten aksatmayin. Hastaneye giderseniz de proluton depot yaparlar büyük ihtimalle