Esrayprk 9+5 im bugün kasık agrısı ile uyndım normal mi peki böyle sanki baskı yapıyormuş gibi benle aynı hadtada olup yaşayan var mı
Esrayprk Susamtanesi16 birde dün sanki rahmimde bir agırlık hissettimm sanki böyle birde kayıyor gibi hissettim ama çocuk değildir diye düşünüudaha çok erken
Susamtanesi16 Esrayprk kayıyor gibi derken anlamadım bu haftalar agrilar normal diyor doktorlar ki mide bulantısı ve halsizligin yanında bu ağrı daha kolay geliyor bana ağrın çoğalırsa doktora danis tabi
Esrayprk Susamtanesi16 yok şuan ara sıra giriyor agrı sızı gibi böyle değişik bir şey valla bende algılayamıyorumm