Kızlar günaydın🌸 gribal enfeksiyon geçiriyorum öksürük baş ağrısı öksürünce karnım göğsüm heryerm ağrıyo 7+3 haftalık hamileyim 2-3 gündür bulantım yok yani sanki hiç hamile gibi değilim hamilelik septomları sanki bi anda kayboldu. Endişelenmelimiyim ve hastalandığımdan beri yemekte yiyemiyorum bebeğime bişey olmamıştır demi yani olsa allah korusun anlar mıyım